In-house workshops

In-house workshops

Kiezen voor een in-house programma is meteen kiezen voor een opleiding in functie van de identiteit van uw bedrijf. In deze vorm van samenwerking zijn onze trainers uw spreekbuis. Zij vertalen de noden en behoeften waarrond competenties moeten ontwikkeld worden naar praktische en begrijpbare begrippen.

Tijdens de in-house workshop worden uw medewerkers ondergedompeld in de wereld van Klantgerichtheid.

1. Intake: uw strategische doelen

In functie van uw strategische doelen, en de competenties die u wil ontwikkelen bij uw medewerkers bepalen we samen het kader waarbinnen zal gewerkt voor de concrete invulling van de workshop. Onze trainers kijken, luisteren en stellen vast welke elementen in Klantgericht handelen goed lopen binnen uw team, maar vooral ook welke de specifieke werkpunten zijn. Van hier kunnen we verder werken naar de tweede fase.

2. Voorbereiding: wij ontwikkelen uw programma

Met de resultaten van de intake gaan de Train Time Trainers aan de slag om een programma op maat van uw identiteit uit te werken. Belangrijk hierbij is het overleg tussen u en onze trainer. Dit garandeert u dat de programma-inhoud perfect aansluit bij uw verwachtingen.

3. Workshop(s): hoge leertransfert

Rekening houdend met de identiteit en het DNA van uw bedrijf, maar eveneens in functie van uw strategische doelstellingen wordt de workshop gehouden. Uiteraard wordt de workshop op een didactisch onderbouwde manier gehouden, en is er uitgebreide aandacht voor een hoge leertransfert > uw medewerkers kunnen meteen na de workshop de concrete tips en het aangeleerde in praktijk omzetten.

4. Coaching op de werkvloer: van leren naar toepassen

Uw medewerkers passen toe wat ze tijdens de workshop geleerd hebben. Uiteraard speelt u hierin een belangrijke rol: op basis van het individuele actieplan dat elke deelnemer tijdens de workshop gemaakt heeft, kan u uw medewerker bijstaan en coachen op de werkvloer, op kantoor, in de verschillende afdelingen binnen uw bedrijf, gedurende een afgesproken periode. Onze Train-Time trainer onderhoudt op regelmatige basis contact met u om zo de leertransfert te blijven opvolgen, en kan indien gewenst uw medewerkers coachen tijdens hun leerproces.

5. Next steps: onbewust bekwaam

De competenties die uw medewerkers aangeleerd en toegepast hebben zijn intussen zodanig ingeburgerd dat het voor hen geen enkele moeite meer vraagt om de klant centraal te stellen. Dit is het moment waar we samen het geheel opnieuw onder loep nemen om gezamenlijke feedback te geven / krijgen over de evolutie binnen uw team. We bekijken welke volgende zinvolle stappen we samen kunnen ondernemen om verder te blijven groeien.

Laat uw medewerkers uitblinken

Website by